6. 2. 2012

Střídání stráží

Bard BURANTEATRu Michal Isteník, známý dříve jako Michal„Slavnej“ Isteník, od jisté doby pak jako Michal „Nominovaný“ Isteník či Michal „Talentovaný“ Isteník se rozhodl ukončit svou krátkou, leč výraznou blogerskou kariéru a požádal mě o avizování této skutečnosti, o jakýsi nekrolog za blogera. 
Inu, vzhledem k tomu, v jaké míře mě Michal ve svých blozích (neprávem a nepříliš vtipně) častoval uštěpačnými poznámkami, by se nabízela krásná možnost k odvetě. Ale neudělám to. Jsem totiž lepší než on (a taky hezčí, chytřejší, vtipnější a nebýt toho, že jsem mu v BURANTEATRu i MdB stavěl repertoár tak, aby zaniklo množství jeho hereckých slabina a vynikly jeho jediné tři silné stránky – umění padat, brečet na požádání a překřičet kolegy, nikdy by nikam nominován nebyl: ale to jen tak na okraj). A navíc se mi po jeho rozkošatělých textech bude stýskat.
Michalovi se přihodily dvě věci – za prvé mu došly nápady (to se stává občas i mně, takže mu rozumím) a za druhé mu zhruba dvacet stránek již takřka hotového megablogového příspěvku, který měl shrnout všechny zážitky buranského podzimu, zmizelo v hlubinách jeho PC (čemuž nerozumím, neboť narozdíl ode mě Michal počítačům rozumím a v kritických situacích mě pravidelně zachraňuje). Vzal to tedy jako znamení z vyšších sfér a rozhodl se dočasně věnovat pouze herectví (i tam má ostatně chlapec co dělat).
Do Války blogů tak nečekaně vstoupil silný rival – herec, technik a mudrlant Petr „Pumla“ „Pumpa“ „Píďa“ Tlustý, který nově zaujímá Isteníkovu pozici (zasvěcení v tom možná rozeznají jistou symboliku). Původně jsme počítali, že v souladu s rétorikou svých nekompromisních blogových záseků bude spíše neoficiálním blogerským disidentem BURANTEATRu, ale Isteníkův odchod z něho rázem učinil plnohodnotného bojovníka ve Válce blogů. Vzhledem k avizované frekvenci svých zápisků nám s Novákem bude zřejmě šlapat na paty – inu, dobře nám tak. Pozdravme tedy novou hvězdu buranské blogosféry a těšme se – je na co...

0 komentářů:

Okomentovat

About Me

Moje fotka
Jan Šotkovský
Jan Šotkovský (30) - narozen v Havířově, absolvent dramaturgie na JAMU, pedagog muzikálového herectví a autor čerstvě dopsané disertace tamtéž. Dramaturg BURANTEATRu a Městského divadla Brno, manžel, příležitostný kuchař, disko- a vinylofil, estét. Má rád divadlo. Vážně.
Zobrazit celý můj profil

Pravidelní čtenáři

Používá technologii služby Blogger.